Honda na Sajmu automobila u Ženevi 2015. godine

Honda je Sajmu automobila u Ženevi 2015 otkrila širok spektar noviteta – od performansnih i trkačkih automobila, do naprednog koncepta gorivih ćelija – nagoveštavajući važnu godinu za Honda brend u Evropi, gde će svaki automobil u gami biti sveobuhvatno restilizovan ili potpuno nov.

Najviše pažnje privukla je svetska premijera Honda Civic Type R serijskog modela, jednog od 100% novih modela koje će Honda ove godine predstaviti automobilskoj javnosti. Dizajniran i napravljen da bude “trkački auto za put”, predstavlja najekstremniji Type R ikada, sa žestokim performansama i uzbudljivom dinamikom koji postavljaju nove standarde u klasi.

Prva svetska primena Hondinog novog 2.0 litarskog VTEC TURBO agregata, agresivni funkcioni led stajling i pionirske nove tehnologije šasije zajedno doprinose neverovatno ispunjavajućem i zadovoljavajućem osećaju u vožnji u bilo kojoj klasi. Vrhunske performanse agregata od 310KS pri 6500 obrtaja u minutu i nenadmašivim obrtnim momentom od 400Nm pri 2500 obrtaja zajedno premašuju svaki prethodni Type R model do sada.

Ubrzanje od 0-100km/h Type R postiže za 5.7 sekundi, čineći ga hatchback modelom na prednji pogon sa najvećim ubrzanjem, uz vodeću maksimalnu brzinu od 270km/h. Honda je ove nedelje objavila da je razvojni model Type R postigao vreme kruga od 7 minuta i 50.63 sekunde na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife u dužini od 20.8 km u Nemačkoj. Ovo vreme je bez konkurencije za bilo koji drugi “HOT HATCH” model na prednji pogon sa 5-oro vrata. Type R će se naći u prodaji na leto 2015.

Serijska verzija Honda NSX modela je takođe prikazana prvi put u Evropi na Sajmu, 25 godina nakon što je originalni NSX uzdrmao tadašnju klasu superautomobila. Uz inovativni V6 hibridni pogon, potpuno novi NSX je stvoren za “novo sportsko iskustvo” sa fokusom na “Precision Crafted Performance” (performanse stvorene na preciznosti), kako bi pružio ultimativni dokaz Honda performansi i prestiža. Razvoj Honda NSX 2016 modela je počeo od nule i obuhvatio skoro tri godine intenzivnog razvojnog truda od strane globalnih dizajnerskih i inženjerskih timova, predvođenih inženjerima iz Hondinog razvojnog centra u Rejmondu, Ohajo. NSX i njegove neverovatne performanse pokreće potpuno novi 75-stepeni DOHC V6 agregat sa dve turbine, koji odgovara posebno razvijenom DCT-u od devet brzina.

Takođe, prikazan je i finalni serijski Honda HR-V model, pre početka prodaje u Evropi ovog leta. HR-V predstavlja jedinstven doprinos crossover klasi, sa dinamičnim stilom, prostranošću jednog MPV-a, sofisticiranom, a opet zabavnom voznom dinamikom i energetski efikasnim performansama. Serijski HR-V model uklapa karakterističan izgled sa svojstvenim, hrabrim linijama jednog kupea, spojenim sa jakim, čvrstim stavom jednog robusnog SUV-a. Kao i ostatak unapređene game Honda vozila, on predstavlja Hondin pionirski pristup tehnološkim inovacijama. U Evropi dostupan samo na prednji pogon, HR-V će biti ponuđen uz izbor visoko responzivne i efikasne agregate od 130KS 1.5 litarski i-VTEC benzin i 120KS 1.6 i-DTEC dizel. Svaki je dostupan sa preciznom i uglađenom 6-stepenom manuelnom transmisijom, dok se 1.5 litarski i-VTEC benzinski agregat može i kombinovati sa preciznom CVT automatskom transmisijom.

Još jedna demonstracija Hondine sposobnosti da stvori raznovrsne i inovativne porodične automobile dolazi u obliku Honda Jazz modela, koji je takođe premijerno predstavljen u Ženevi u svom serijskom obliku. Uz dolazak u Evropu na leto, treću generaciju Jazz-a odlikuju hrabar i sofisticiran dizajn eksterijera i enterijera, sa nenadmašivom unutrašnjom prostranošću i prilagodljivošću. Treća generacija Jazz modela je bazirana na Hondinoj globalnoj platformi B-klase, koja je zajednička i HR-V modelu, i dolazi sa potpuno novim 1.3 litarskim i-VTEC benzinskim agregatom iz serije Earth Dreams tehnologije. Uz performanse od 102KS pri 6000 obrtaja u minuti, novi motor je opremljen sa manuelnom transmisijom od šest brzina ili poluautomatskom CVT transmisijom.

Kako je Honda ponovno pokrenula najpoznatije Formula 1 partnerstvo, 2015 McLaren-Honda Formula 1 trkačko vozilo je prikazano pre svog takmičarskog debija u Melburnu, Australiji 15. marta. Novo partnerstvo ima cilj da stvori nasleđe koje će prevazići i originalno, kada je McLaren-Honda osvojila četiri Svetska šampionata za četiri godine između 1988 i 1991.

Hondina sledeća generacija FCV KONCEPTA (Fuel Cell Vehicle – vozilo na gorive ćelije) je otkrivena u Tokiju u novembru 2014. godine i takođe premijerno predstavljena evropskom tržištu u Ženevi. Futuristički stilizovan FCV KONCEPT prikazuje evoluciju sledeće generacije Hondinih vozila na gorive ćelije i deo je Hondine posvećenosti ideji “društva na hidrogensku energiju”. Uz Hondin nenadmašiv rekord na stazi u okviru razvoja vozila na gorive ćelije, FCV KONCEPT prikazuje i potpuno novo putničko vozilo na gorive ćelije koje će biti pušteno u prodaju u Japanu u prvoj polovini 2016. godine, a zatim i u SAD-u i Evropi u narednih 12 meseci nakon toga.

Honda Srbija PR

email

Komentar

Powered by WordPress | Designed by: WordPress Hosting | Thanks to Best WordPress Themes, Find Free WordPress Themes and WordPress Themes