Menu
0 Comments

Kia partner fudbalske UEFA Europa League

 

Kia Motors je u Ženevi svečano potpisala partnerstvo s evropsko krovnom fubalskom organizacijom UEFA i biće zvanični partner UEFA Europa League. Trogodišnje partnerstvo počinje od sezone 2018/19 i trajaće do finalne utakmice Evropske lige 2021. godine.

Najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu
UEFA Europa League je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje 48 klubova iz 55 evropskih zemalja, dok njegova globalna televizijska publika kumulativno broji čak milijardu pregleda. Kao zvanični partner Kia Motors će isporučivati flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica Evropske lige 2019., 2020. i 2021. godine. Vozila Kia će se koristiti za prevoz službenih osoba i važnih gostiju.

Mladi fudbaleri mogu učestvovati u takmičenju za službenog nosača lopte na utakmicama
Kia će takođe pozvati hiljade obožavalaca na utakmice Evropske lige. 205 mladih fudbalera iz cele Evrope imaće čast predstavljati zvaničnog nosača lopte na utakmicama i tako tokom čitave sezone iskusiti uzbudljivost UEFA Europa League. Kia će na svojim globalnim digitalnim marketinškim kanalima fudbalskim entuzijastima pokušati približiti takmičenje.

“Svečanost povodom potpisivanja partnerstva slavi početak nove i uzbudljive ere za Kiju i UEFA-u. Veoma nas raduje da smo postali zvanični partner UEFA Europa League za sljedeće 3 sezone, čime nastavljamo našu dugogodišnju vezu s najpopularnijim sportom, ne samo u Evropi nego u celom svetu,” rekao je Yong-Won Cho, viši potpredsednik i šef marketinga u Kia Motors Corporation. “UEFA Europa League nam predstavlja odličnu platformu pomoću koje ćemo se još bolje povezati s fanovima fudbala širom sveta i tako ojačati Kijinu prepoznatljivost kao uzbudljiv, dinamičan brend za mlade u srcu.”

“U partnerstvu s Kijom uskoro ćemo krenuti s prvom sezonom Evropske lige, koja je najveće fudbalsko klupsko takmičenje u Evropi – sa 28 zemalja u grupnoj fazi takmičenja. Takmičenje takođe predstavlja fubalere iz svih krajeva sveta, zato jedva čekamo saradnju s Kijom pri uspostavljanju masovnog angažmana fanova,” rekao je Peter Willems, šef marketinških aktivnosti i partnerstava u UEFA Events SA. “Zajedno ćemo iskoristiti snagu iznenađenja stvaranjem prve globalne UEFA Europe League turneje s pobedničkim peharom, koji će biti fantastična prilika za promociju takmičenja i vrednosti brenda Kia. Takmičenje tokom cele sezone dopire do čak milijarde televizijskih gledalaca, od kojih čak 45% živi izvan Evrope, zato smo partneru kao što je Kia Motors omogućili tako velik domet.”

UEFA ambasador i fudbalska legenda Hernan Crespo dodao je, “Ja sam veliki fan Evropske lige. Na nastupanje u tom takmičenju me vežu fantastične uspomene i čak podizanje ikoničnog pehara 1999. godine. Takmičenje je sve jače, a sada će se uz podršku Kije, dodatno unaprediti. Kiji i UEFA-i želim uspešan početak ovog fantastičnog partnerstva.”

Grupna faza UEFA Europa League u sezoni 2018/19 počinje 20. septembra 2018., dok faza na ispadanje kreće 14. februara 2019. godine. Finalna utakmica je 29. maja 2019. na olimpijskom stadionu u Baku-u, u Azerbejdžanu, gde će Kia provoditi različite aktivnosti s kojima će povećati uzbuđenje i nezaboravno iskustvo ljubitelja fudbala.

 

Kia Motors PR

Oznake: , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.