Nichim Izazvan – novi Opel brand ambasador

Nova godina sa sobom nosi nove priče i izazove. Opel u 2017. ulazi bogatiji za jednog prijatelja i priču koja obećava dobru zabavu. Milan Vučićević, naš poznati tviteraš, poznatiji pod pseudonimom Nichim Izazvan, postao je zaštitno lice kompanije Opel u Srbiji. Milan će u ovoj godini voziti Opel, a prvi u nizu je pravi gradski automobil – Opel ADAM! Kada uzmemo u obzir Milanove osobine i ADAMov temperament, jasno je da oni čine savršen spoj.

Oni ne samo da prate trendove, već stvaraju sopstvene, što ih čini simbolima urbane kulture. Ono u čemu se razlikuju predstavlja možda i najveću draž ove saradnje. Opel je želeo da uz Milana poruši sve predrasude i da, od onoga što je na prvi pogled potpuno nespojivo, napravi savršen tim. Iako vam se tako ne čini, veliki čovek kao što je Milan i ADAM, mali gradski automobil, odlično stoje jedan drugom.

Direktor Opela za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju i Bugarsku, gospodin Dragan Nenadović, je rekao kako se uvek raduje saradnji sa mladima. “Energija i ambicioznost koju mladi imaju osnova je napretka naše kompanije. Vizija kojom se vodimo u realizaciji najvećeg ikada viđenog zaokreta u istoriji automobilske industrije traži mladalačku istrajnost i kreativnost. Zato mi je izuzetno zadovoljstvo što je Milan postao deo našeg uspešnog tima.”

Još od premijere 2013. Opel ADAM svojim sportskim duhom i urbanim dizajnom privlači pažnju gde god se pojavi. U njemu su sadržane sve specifičnosti vremena u kojem živimo. Razdragani mladalački duh upakovan u hrabar i upadljiv dizajn doveden do perfekcije, garantuju da ADAMa čeka uspešna budućnost.

 

Opel Srbija PR

email

Komentar

Powered by WordPress | Designed by: WordPress Hosting | Thanks to Best WordPress Themes, Find Free WordPress Themes and WordPress Themes