Menu
0 Comments

Novi Fiat 500 Collezione predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi

 

U prestižnom okruženju Međunarodnog sajma motornih vozila u Ženevi, svetla će biti uperena u novi model Fiat 500 Collezione specijalne serije. Ovaj automobil predstavlja još jedno odavanje počasti ikoni brenda Fiat nakon ograničenih serija koje su proslavile njen šezdeseti rođendan prošle godine. Automobil 500 Collezione je 500 u svakom smislu zbog toga što otelotvoruje sve karakteristike jedne od najpoznatijih italijanskih ikona sa svojim jedinstvenim stilom i prepoznatljivim, vanvremenskim dizajnom.

Fiat 500 Collezione osmišljen je u slavu vanvremenskog stila i dizajna modela 500, njegovog mesta među legendama i karaktera koji je uvek u modi. U pravom 500 stilu, ovaj automobil odvešće kupce u proleće uz svež, prefinjen duh dočaran savršeno krojenom izradom i ekskljuzivnim kombinacijama boja i materijala.

Dostupan i kao hečbek i kao ekskluzivniji kabriolet, ovaj model donosi stilske detalje koji su odraz modernog viđenja prepoznatljivog dizajnerskog potpisa njegovog velikog pretka, sa posebnim hromiranim obodima na prednjem braniku, haubi i kućištima retrovizora. Alu-felne od 16 inča dolaze kao standard, dok kupci mogu da biraju između nekoliko opcija modernih farbi eksterijera, kao što su dvobojna Primavera (bela i siva), dvobojna Akvamarina (bela i zelena) i Taormina Ivory (boja slonovače), kao zamena za Gelato White (nijansa bele) i Blu Dipinto di Blu Blue (nijansa plave). Kao poslednji detalj, ali ne i manje važan, tu je hromirani logo Collezione ispisan ukošenim slovima i postavljen na vrata prtljažnika i na sivo-belo-sivoj bočnoj šini i na jednobojnim i dvobojnim automobilima, kako bi zaokružio elegantan izgled modela.

Unutrašnjost donosi istu svedenu, a opet neodoljivu eleganciju uz originalna dizajnerska rešenja. Boja komandne table usklađena je sa spoljašnošću: bela u kombinaciji sa dvobojnim Primavera i zelena u kombinaciji sa dvobojnim Akvamarina eksterijerom. Sedišta su takođe dvobojna, uz sedalni deo sa sivim prugama i  naslon u boji slonovače sa ugraviranim logom 500 u visini ramena. Logo Collezione pojavljuje se i na unutrašnjosti, ugraviran na patosnicama. Štaviše, novi Fiat 500 Collezione nudi ono najbolje u pogledu povezanosti i tehnologije: jedna od opcija koju kupci mogu izabrati je radio Uconnect HD LIVE od 7 inča, koji je kompatibilan sa Apple CarPlayTM i Android AutoTM, a da ne pominjemo i sastavni deo sistema navigacije, mape Tom Tom, TFT ekran od 7 inča, najveći u klasi i sistem Beats Audio Hi-Fi za sve one koji vole da slušaju muziku dok su u pokretu. Nadalje, tu je i opseg motora: kupci mogu da biraju između benzinca, hibridnog motora benzin+TNG i dizel motora sa rasponom snage od 69 KS do 105 KS, koji dolaze u kombinaciji sa automatizovanim ručnim menjačem Dualogic i poluautomatskim menjačem. U automobil izložen na štandu Sajma motornih vozila u Ženevi ugrađen je motor od 1,2 litre i 69 konjskih snaga.

Ovo nije prvi put da se ikona brenda Fiat pojavi pred publikom sa drugačijim, ekskluzivnim izgledom, istovremeno ostajući veran sebi; zapravo, to je jedna od tajni večne mladosti ovog modela. Njegov dizajn inspirisao je maštu umetnika i modnih kreatora koji su dizajnirali njegove elegantne, ekskluzivne i sportske verzije, osmišljavajući prepoznatljive specijalne serije i dokazujući kako jedan takav voljen, uzbudljiv i automobil pun iznenađenja može da bude spoj potpuno različitih kreativnih svetova.

Neke od tih specijalnih serija uključuju model 500, predstavljen pre deset godina kao prvi od mnogih narednih serija i dizajniran od strane brenda Diesel, 500C iz 2011. godine dizajniran od strane brenda Gucci, 500 Riva iz 2016. godine i nedavno predstavljen 500 60-ti i Anniversario, model kojim je proslavljen šezdeseti rođendan ikone brenda Fiat. Uz pomoć svih ovih verzija, Fiat 500 je načinio preokret u tradicionalnim tržišnim pravilima i pokazao da mali automobil može uspešno da pronađe svoj izraz na mnogim jezicima. Sigurno nije slučajnost što se više od dva miliona vozača širom sveta odlučilo da sedne za volan ove legende na četiri točka. Uspeh automobila zabeležen je ne samo u Italiji, već i širom sveta, jer danas 80% prodaje automobila Fiat 500 dolazi van granica ove zemlje. U januaru 2018. godine, ikona brenda Fiat bila je vodeća na tržištu osam zemalja i među prva tri automobila u još osam. Ovo je nastavak uspeha iz 2017. godine, kada je model 500 bio prvi na listama prodaje u osam zemalja, uključujući Veliku Britaniju i Španiju i među prva tri u još sedam, uključujući Italiju i Francusku.

 

FCA Srbija PR

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *