Menu
0 Comments

Renault, Nissan i Mitsubishi Motors u 2018 ostvarili su prodaju od 10,76 miliona vozila

 

Renault-Nissan-Mitsubishi, najveći proizvođač automobila na svetu, danas je objavio da su njegovi članovi prodali ukupno 10.756.875 automobila u periodu od 12 meseci do 31. decembra 2018. godine. vozila. Alijansa je zadržala svoju vodeću poziciju kad je reč o prodaji ličnih i lakih komercijalnih vozila.

Prodaja je 2018. porasla za 1,4 posto, promatrajući iz godine u godinu, te se nastavila velika potražnja za vozilima kao što su Renault Clio, Captur i Sandero, Nissan X-Trail/Rogue i Sentra/Sylphy te Mitsubishi Eclipse Cross i XPANDER.

 Prodaja većeg broja vozila korišćenjem arhitekture Common Module Family (CMF), što je ključan element Alijansinog srednjoročnog plana do 2022., takođe se povećala tokom 2018. To uključuje početak prodaje Renaulta Kwid na više međunarodnih tržišta te povećanu proizvodnju Nissan Frontier pickupa koji deli arhitekturu sa modelima Renaulta i Mercedesa.

Članovi Alijanse zabeležili su posebno veliku potražnju za lakim komercijalnim vozilima te se solidno poboljšala prodaja Renaulta Kangoo, Master i Trafic, Nissana Navara i Terra te Mitsubishija Triton. Jedan je od ključnih delova Alijansine strategije maksimalno povećati sinergije putem zajedničkog razvoja i proizvodnje kako bi se povećala prodaja i prisutnost na tržištu lakih komercijalnih vozila članova Alijanse širom sveta.

Alijansa je i 2018. ostala predana vozilima bez emisija. Svoj vodeći položaj u tom segmentu, s ukupno 724.905 prodanih električnih vozila od 2010., duguje potražnji za Renaultom ZOE i Nissanom LEAF te drugim električnim vozilima.

Kad je reč o članovima Alijanse, prodaja Grupe Renault porasla je za 3,2 posto na 3.884.295 vozila tokom kalendarske 2018. Društvo Nissan Motor Co., Ltd. prodalo je 5.653.683 vozila širom sveta što je smanjenje od 2,8 posto tokom 2018. Društvo Mitsubishi Motors Corporation prodalo je 1.218.897 vozila diljem svijeta, što je porast od 18,3 posto promatrajući iz godine u godinu.

Napredak prema šestogodišnjem planu za strance do 2022. godine

 Kao deo srednjoročnog plana do 2022. godine, Renault-Nissan-Mitsubishi savez nastavlja da predviđa da će godišnja sinergija premašiti 10 milijardi eura do kraja 2022. godine. Članovi će povećati i zajedničke elemente, a cilj im je proizvodnja devet miliona vozila na temelju četiri zajedničkih platformi. Plan će povećati i upotrebu zajedničkih pogonskih sklopova na 75 % ukupne prodaje. Pored toga, za vreme trajanja plana biće predstavljeno 12 novih električnih vozila bez emisija i 40 vozila različitih nivoa autonomije.

10 najvećih tržišta Alijanse

ZemljaUkupna prodaja
Kina1.920.541
SAD1.611.952
Francuska763.984
Japan727.823
Rusija648.795
Meksiko355.968
Nemačka343.656
Brazil334.469
Italija277.941
Španija275.884

10 najvećih tržišta grupe Renault

ZemljaUkupna prodaja*
Francuska689.788
Rusija497.266
Nemačka235.609
Kina216.699
Brazil214.822
Italija208.580
Španija189.480
Turska115.842
Argentina114.348
Ujedinjeno Kraljevstvo103.607

 * isključujući Twizy

10 najvećih tržišta Nissana

ZemljaUkupna prodaja
Kina*1.563.986
SAD1.493.877
Japan615.966
Meksiko314.123
Kanada149.117
Ujedinjeno Kraljevstvo116.914
Rusija106.138
Brazil97.512
Španija72.943
Tajland72.394

*Uključujući marku Venucia

10 najvećih tržišta Mitsubishi Motorsa

ZemljaUkupna prodaja
Indonezija146.805
Kina139.856
SAD118.075
Japan104.611
Australija84.826
Tajland84.560
Filipini65.894
Njemačka52.196
Rusija45.391
Ujedninjeno Kraljevstvo30.952

 

Renault Nissan Srbija

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *