Menu
0 Comments

Zvezda Hondinog štanda prodata prvog dana Sajma

 

U svom trkačkom stilu, model koji je prvi našao vlasnika –  novi Civic Type R, dizajnerski i konceptualno potpuno drugačiji od konkurenata. Dizajn ovog modela krajnje je originalan. Oštre linije, centralno postavljene tri izduvne cevi, aerodinamični prednji spliter i zadnji difuzor odlikuju prednji i zadnji deo vozila.


Njegova unutrašnjost, takođe, poseduje trkačku notu. Prisutna je kombinacija štofa i alkantara kože sa dominantnim crvenim i crnim tonovima, ali i elementi koji imaju izgled ugljeničnih vlakana. Sedišta su sportski profilisana, dok upravljač dodatno doprinosi dinamičnom osećaju.

Honda Civic Type R projektovana je od početka do kraja tako da pruži najbolji doživljaj u vožnji – kako na putu, tako i na trkačkoj stazi. Ona čuva nasleđe Hondinih hečbek modela visokih performansi, kombinujući pogon na prednjim točkovima, karakterističan dizajn i izuzetnu aerodinamičnost. Type R je razvijan paralelno sa novim standardnim Civic hečbekom, zato su oba modela usavršena i odlikuju se poboljšanom dinamičnošću. Model Type R poseduje tri režima rada – Comfort, Sport i +R mod, koji u zavisnosti od izabranog, prilagođavaju otpor volana, tvrdoću amortizera i odziv papučice gasa. Prednje MekPherson ogibljenje čini da Civic Type R ostane „prilepljen“ za asfalt u savladavanju krivina pri velikoj brzini.  Dvolitarska turbo pogonska jedinica naslednik je motora prethodne generacije i sada raspolaže sa ukupno 320 KS i 400 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h za 5,8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 272 km/h.

Na stazi Nurburgring je Civic Type R upisan kao najbrži automobil sa pogonom na prednje točkove, gde je, sa vremenom od 7 minuta i 43,8 sekundi, preuzeo titulu Golfa GTI Clubsport S. Ipak, važno je naglasiti da Civic Type R, pored svih sportskih karakteristika, jeste i praktičan porodični automobil za svaki dan. Njegova kabina nudi dovoljno prostora za putnike i napred i pozadi, a tome doprinosi i veliko međuosovinsko rastojanje od 2.699 mm. Prisutan je veliki broj pregrada, a tu je i prtljažnik od 420 litara.

Karoserija hečbek, 5 vrata, 5 sedišta; d x š x v 4.557 x 1.877 x 1.434 mm, međ. rast. 2.699, masa 1.305 kg, prtljažnik 420 l
Motor benzin, R4; turbo; 1.996 ccm; 320 KS pri 6.500 o/min; 400 Nm od 2.500 do 4500 o/min
Transmisija manuelna; šest brzina, pogon na prednje točkove
Kočnice napred samoventilirajući diskovi 350 mm, nazad puni diskovi 300 mm
Oslanjanje napred MekFerson, nazad multilink
Pneumatici 245/30 R20
Performanse 0–100 km/h za 5,8 s; 272 km/h; 7,7 l/100 km, 176 g CO2/km
Cena od 42.990 evra

 

Honda Srbija PR

Oznake: , , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.