Menu
0 Comments

BMW premijerno predstavio modele BMW M2 Competition i BMW M5 Competition

 

Pametni sistem BMW Srbija je premijerno publici na 54. Međunarodnom salonu automobila predstavio modele BMW M2 Competition i BMW M5 Competition. Sa novim modelom BMW M2 Competition brend BMW M podiže standarde u segmentu kompaktnih sportskih automobila visokih performansi i dodaje vidnu prefinjenost karakteru modela BMW M2 Coupé.

Glavna odlika modela BMW M2 Competition jeste njegov novi motor, zasnovan na agregatu iz modela BMW M3 i BMW M4. Šestocilindarski redni motor sa M TwinPower Turbo tehnologijom isporučuje 410 KS između 5.250 i 7.000 obrtaja u minutu. Maksimalni obrtni moment motora od 550 Nm je u opsegu između 2.350 i 5.200 obrtaja u minutu. Izduvni sistem sa elektronskom kontrolom klapni obezbeđuje karakteristični M zvuk, dok M TwinPower Turbo tehnologija isporučuje izuzetnu efikasnost.

Novi BMW M2 Competition do brzine od 100 km/h stiže za 4,2 sekunde (uz M DCT, 4,4 sekunde sa šestobrzinskim ručnim menjačem). Najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Automobil se može kombinovati sa M vozačkim paketom uz koji dostiže najveću brzinu od 280 km/h, 10 km/h više nego kod modela BMW M2 Coupé. Vrednosti potrošnje goriva takođe su izuzetne: sa šestobrzinskim ručnim menjačem, kombinovana je od 10,0 do 9,8 l/100 km uz emisiju CO2 od 227 do 224 g/km*. Sa opcionalnim „M Double Clutch“ menjačem (M DCT), ove vrednosti se smanjuju na samo 9,2 – 9,0 l/100 km i emisiju CO2 od 209 do 206 g/km.*

Sistem ubrizgavanja goriva je preuzet direktno iz trkačkog sveta, dok je sistem hlađenja uz adaptaciju preuzet iz modela BMW M4 sa Competition paketom. BMW bubrezi su standardno u finišu visokog sjaja Shadow Line. Ovo važi i za bočne otvore za vazduh na prednjim krilima, i za redizajnirane izduvne cevi. Tamni M Competition amblem krasi zadnji kraj automobila. Adaptirano je i ponašanje elektromehnaičkog upravljača, a u standardnom paketu su i M aktivni diferencijal i posebno podešeni DSC. Competition verzija ima i M modove vožnje, a uz DCT menjač i mogućnost podešavanja brzine prebacivanja stepan prenosa. Kočnice su takođe unapređene, a paket je zaokružen sa posebno dizajniranim kovanim felnama od 19 inča.

Nova metalizirana boja sada je takođe ekskluzivno dostupna za model BMW M2 Competition: Hockenheim Silver.

BMW M5 Competition

Sedan visokih performansi BMW M5 Competition spaja izuzetne performanse i prijatnu lakoću u svakodnevnoj upotrebi po kojoj su modeli BMW M poznati. Snaga motora je povećana za 19 kW/25 ks u odnosu na standardnu verziju tako da sada iznosi 460 kW/625 ks, a dorađeno je i oslanjanje tako da je doživljaj vožnje bliži trkačkom. Vozilo je niže za sedam milimetara, a modifikovani su elementi oslanjanja u svrhu što sportskijeg, gotovo trkačkog ponašanja u krivinama. Krutost opruga je veća za 10 procenata, a primenjeni su posebni uglovi podešavanja.

Agregat od 4,4 litra V8 sa M TwinPower Turbo tehnologijom sada proizvodi mak obrtni moment o 750 Nm i u njemu se može uživati u ekstremno širokom rasponu broja obrtaja – od 1.800 do 5.800.

Sprint modela Competition od 0 do 100 km/h je sada 3,3 sekunde, a od 0 do 200 km/h stiže za 10,8 sekundi – 0,3 sekunde brže nego u standardnoj verziji modela M5.

Standardne specifikacije za novi model BMW M5 Competition obuhvataju i specifičan M Sport izduvni sistem sa ukrasnim elementima izduvnih cevi u crnom hromu, a dodat je i filter čestica koji dodatno pomaže smanjenje emisije.
Prenosa snage motora obavlja osmobrzinski M Steptronic menjač sa Drivelogic modovima.

Postavka sistema M xDrive je takva da prebacuje više snage na zadnju osovinu, a to je faktor koji doprinosti agilnosti i zadržava tradicionalni BMW osećaj u vožnji. Pored toga pogon je moguće podesiti u 2WD odnosno RWD mod koji omogućava iskusnim i veštim vozačima da u iskustve upravljanje u svojoj najčistijoj formi, bez kontrolnih sistema koji bi zadržavali automobil.

Standardna specifikacija za novi BMW M5 Competition obuhvata ekskluzivne M aluminijumske točkove sa Y-spoke dizajnom u bikolornoj završnoj obradi. Kovani točkovi od 20“ opremljeni su gumama dimenzija 275/35 R 20 napred i 285/35 R 20 pozadi.

Ekskluzivni utisak koji ostavlja novi BMW M5 Competition dodatno je pojačan izborom drugih elemenata dizajna specifičnih za ovaj model. BMW Individual ukrasna lajsna u Shadow Line boji visokog sjaja dopunjena je primenom diskretno sportske crne boje visokog sjaja za okvir prednje rešetke, dekorativnu mrežu karakterističnih BMW M otvora za vazduh sa strane i ukrasnu lajsnu zadnjeg branika i kape spoljnih ogledala. Još jedan specijalni element jesu ručice za otvaranje vrata u potpunosti u boji karoserije. Zadnji spojler i amblem „M5“ na prtljažniku – koji ima „Competition“ ispis – takođe su u crnoj boji visokog sjaja.
U automobilu, ekskluzivni dizajn pojačavaju sigurnosni pojasevi u BMW M bojama, patosnice sa specijalnim obrubom i logom „M5“. Dodatni identifikacioni element jeste „M Competition“ grafika koja se pojavljuje na instrument tabli kako bi dočekala vozača dobrodošlicom pri pokretanju vozila.

Ne propustite da posetite BMW halu (halu 2A) na ovogodišnjem 54. Međunarodnom salonu automobila i saznate više o aktuelnim modelima BMW game.

 

BMW Srbija

Oznake: , , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *