Menu
0 Comments

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

 

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata.

Takođe, obezbeđene su sve mere predostrožnosti koje se odnose na važnost zdravlja i sigurnosti klijenata, zaposlenih i partnera.

  • Svi zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od 2 metra od klijenata i svojih kolega.
  • Redovno se čiste prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima.
  • Značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima.
  • U Servisnom odeljenju, članovi tima nose rukavice.
  • Volan i sedište pokrivaju se plastičnom folijom odmah nakon predaje vozila na servis.
  • Tehnike čišćenja primenjuju se na test vozilima nakon svake test vožnje.
  • Zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su: sedišta, volan, ručice na vratima i druge tvrde površine.
  • Sva vozila su nakon odrađenog servisa dezinfikovana.

 

Kompanija Delta Automoto najpre želi da ostanete zdravi i na sigurnom, a ukoliko vam zatrebaju usluge prodajnog ili servisnog tima samo su na jedan poziv, e-mail ili klik od vas:

Sektor prodaje
Broj telefona: 011 2010 914, 2010 903
E-mail: prodaja@deltaautomoto.rs

Servis
Broj telefona: 011 2010 928
E-mail: servis.prijem@deltaautomoto.rs

Radno vreme Honda prodajnog salona i servisa u Omladinskih brigada 33a tokom trajanja vanrednog stanja je:

Radnim danima: 08:30 – 14h
Subotom: 09:00 – 14h

 

Honda Srbija

 

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *