Menu
0 Comments

Istorijski jubilej: 110 godina modela brenda Alfa Romeo

 

Kako bi se obeležio jubilej kojem svega nekolicina proizvođača automobila mogu da pariraju, Alfa Romeo ponovo otvara vrata svog istorijskog muzeja u Arezeu, na taj način obeležavajući današnju zvaničnu proslavu svog 110. rođendana, uz istovremeno poštovanje svih važećih zdravstvenih i bezbedonosnih smernica. Brend poziva ljubitelje širom sveta da pogledaju nove delove muzeja, uživaju u ekskluzivnom video sadržaju i pridruže se proslavi jubileja onlajn.

Muzej Alfa Romeo, središte priredbi

Smešten u Arezeu, na periferiji Milana, Muzej Alfa Romeo je istinsko središte brenda u kojem se nalazi više od 200 klasičnih vozila, što ga čini logičnom lokacijom za proslavu 110. godišnjice ovog branda. Kao poseban poklon svim poštovaocima modela brenda Alfa Romeo širom sveta, Alfa Romeo sada otvara javnosti deo muzeja sa privatnom kolekcijom koja je nekada bila nedostupna javnosti, pozivajući posetioce da pogledaju 150 automobila, kao i trofeje, umetnička dela i motore za drumska, vazdušna i pomorska putovanja. Kolekcija je podeljena u 18 tematskih zona, u rasponu od najranijih automobila ovog brenda, kao što su 20/30 ES, do trkačkih automobila formule 1, koje čine modeli  F1 i Formula Indy.

Ostale atrakcije iz ove kolekcije obuhvataju:

  • Koncept automobile, kao što su modeli Caimano i Protéo
  • Prototipe, kao što su modeli Scrabble i Sprint 6C
  • Istorijski sportski model RLs, model 6C koji je vozio Vitorio Jano (Vittorio Jano) i nešto noviji trkački i drumski automobili.

I za kraj, ova kolekcija uključuje i poznate pogonske sklopove, uključujući i 4C 1500 iz 30-ih godina prošlog veka, kao i Turbo 415Ts pogon bolida Formule 1.


Priča povezana sa jednom nacijom

Kao deo slavlja biće predstavljena i nova sekcija pod nazivom „Alfa Romeo u uniformi“, posvećena automobilima koje voze karabinjeri. Ovo je potvrda istorijske veze između brenda Alfa Romeo i policije, koja već dugo koristi najznačajnije modele brenda sa znakom zmije. Ovaj prostor je pripremljen sa dinamičnim rasporedom, geometrijskom grafikom i simboličnim bojama koje dodatno ističu šest odabranih Alfa Romeo modela koji su tu izloženi, predstavljajući 60 godina istorijske veze sa karabinjerima. Ovi automobili, postavljeni na velikim kružnim platformama, formiraju 3D efekat koji simulira oreole pozorišnih svetala koja su uperena u automobile koji su služili karabinjerima u najrazličitijim poduhvatima širom Italije.

Na zidovima, grafički elementi su obojeni jarkim bojama: crvena boja, simbol brenda Alfa Romeo, i plava boja policijskih sirena ističu istorijske prikaze automobila, ljude i događaje koji su obeležili vezu između karabinjera i brenda Alfa Romeo.

Od modela 1900 M „Matta“ koji je karabinjerima doneo pobedu na Trci od hiljadu milja, do legendarnog modela Giulia, najpoznatijeg od svih „Gazzella“ modela pa sve to modela 75, sa izloženim blindiranim automobilom, Alfetta Alfa 90 i raritetom u vidu modela Giulia Giardinetta. Nova sekcija muzeja pod nazivom „Alfa u uniformi“ budi sećanja na automobile, pakete opreme i ere koje su obeležile istoriju Italije. Ovu sekciju je dizajnirao arhitekta Benedeto Kamerana (Benedetto Camerana), koji je pre toga 2013. godine osmislio ponovni razvoj i obnovu celog muzeja.


Istorijski akronim za budućnost: GTA

Nova ograničena serija modela Giulia GTA, osmišljena povodom 110. godišnjice brenda, debitovala je u javnosti u Arezeu. Iz tehničke perspektive i u pogledu koncepta, nova Giulia GTA inspirisana je modelom Giulia GTA iz 1965. Model iz 1965. „Gran Turismo Alleggerita (GTA)“ je razvila je Autodelta, trkački ogranak brenda Alfa Romeo, na osnovu modela Giulia Sprint GT koji je postigao trkačke uspehe širom sveta.

Nova Giulia GTA zasnovana je na modelu Giulia Quadrifoglio i opremljena je moćnijom verzijom bi-turbo 2,9 V-6 motora sa 540 KS. Uz pomoć bogate upotrebe ultra lakih materijala, omogućeno je smanjenje težine za 100 kg, čime je postignut odnos težine i snage od 2,82 kg/KS, najbolji u klasi. Pored toga, specisična tehnička rešenja su razvijena za druge aspekte, prvesteno aerodinamičnost, usmeravanje i upravljanje.


„110-godišnja tura“

Brend nudi virtuelnu turu u muzeju kroz serijal snimaka izrađenih kako bi se proslavio ovaj važan događaj. Serija naslovljena „110-godišnja tura“ obuhvata:

  1. Uvod, sa panoramskim prikazom muzeja
  2. Koncept „vremenske ose“, koji opisuje industrijski kontinuitet brenda
  3. Oblast „Lepota“, gde se kombinuju stil, dizajn i životni stilovi
  4. Odeljak „Brzina“, spoj tehnologije, takmičarskog duha i zadovoljstva u vožnji
  5. Ekskluzivan prikaz oblasti „Skladište“, s kolekcijom automobila i eksponata koji do sad nisu viđeni u javnosti
  6. Pregled „Arhive“, sa fotografijama, snimcima, tehničkim crtežima, skicama i evidencijom o proizvodnji


Učešće za posvećene

Alfa Romeo poziva sve ljubitelje, od posvećenih „Alfisti“ fanova do „kežual“ entuzijasta, da se pridruže proslavi u muzeju putem zvaničnih kanala na društvenim mrežama u 3:30PM CET putem sledećeg linka. Za one koji mogu da posete muzej u Arezeu uživo, Alfa Romeo je organizovao direktno učešće klubova, posetilaca i entuzijasta, pozvavši fanove da učestvuju u više aktivnosti, uključujući parade na internoj stazi muzeja. Sve aktivnosti biće obavljene uz poštovanje važećih smernica za higijenu i bezbednost.


Od Farine and Fanđa do Raikonena i Đovinacija

Alfa Romeo je proizvođač koji je pobedio na prvoj trci kao i u celokupnom prvom izdanju Šampionata Formule 1 koji je vožen 1950. godine, kada je Nino Farina vozio model Alfa Romeo Gran Premio Tipo 158 „Alfetta“. Taj trijumf je 1951. godine ponovio Huan Manuel Fanđo (Juan Manuel Fangio) u modelu Alfetta 159. Ovaj cilj da se osvoji najvažnija nagrada u trkačkom svetu je nastavljen, pa je prikladno da na ovaj dan imamo poseban pozdrav od strane vozača F1 tima Alfa Romeo Racing ORLEN – svetskog šampiona Kimija Raikonena i mladog italijanskog talenta u usponu Antonija Đovinacija.


Tri izvanredna saputnika pridružuju se brendu Alfa Romeo

Švajcarski proizvođač luksuznih satova Eberhard & Co. učvršćuje svoju vezu sa brendom Alfa Romeo kreirajući novi hronograf ograničene serije kojim odaje počast 110. godišnjici brenda Alfa Romeo. Ovaj jedinstveni hronograf je dizajniran da spoji sve tehničke i stilske sadržaje viđene u proizvodima brenda Eberhard & Co. sa sportskom i glamuroznom privlačnošću Alfa Romeo modela.

Italijanski proizvođač automobila Compagnia Ducale dao je svoj doprinos u vidu električnog mountain bicikla Alfa Romeo 110th Anniversary e-MTB koji predstavlja kombinaciju sportskih karakteristika, snage i komfora koji omogućava pomoć pri okretanju pedala. Njegov sportski osećaj ogleda se u tehničkim specifikacijama – moćnoj, a opet tihoj bateriji snage 500 vati, potpuno integrisanoj u ram bicikla – i zadivljujućoj šemi bojenja koja je osmišljena u saradnji sa dizajnerskim centrom ovog brenda, poznatijem kao Alfa Romeo Centro Stile.

AUDES grupa je nosilac zvanične licence za Alfa Romeo odeću, a ovo partnerstvo počinje sa kolekcijom koja slavi 110. rođendan Alfa Romeo brenda. AUDES grupa – nosilac zvanične licence za odeću ovog brenda – dizajnira, proizvodi i distribuira brendiranu Alfa Romeo kolekciju širom sveta.

 

FCA Srbija

Oznake: , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *