Menu
0 Comments

Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power IQS 2019

 

Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu, što je bilo dovoljno za 1. mesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mesto među svim brendovima. Petu godinu zaredom Kia je postala neluksuzni proizvođač automobila koji je u istraživanju J.D. Power IQS 2019 o početnom zadovoljstvu kupaca ostvario najbolji rezultat. Sa evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dva boda popravila prošlogodišnji rezultat.

Sportageve pobede u nizu

Pobede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao celina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mesta ove godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobednik prestižnog istraživanja  J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Nemačkoj*), u kojoj vozači detaljno ocenjuju svoje vlasničko iskustvo o vozilu koje voze više od dve godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti nemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji odnos između kvaliteta i cene.

 

Četiri modela Kia su među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova

Za Kijin dugogodišnji uspeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend sa najviše pobednika. 

Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobednici u svojim razredima

Pored toga Kia je imala 4 pobednika po razredima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).

“Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom iskustvu,” rekao je Majkl Kol, izvršni direktor Kia Motors America. “Sa četiri pobednika u svojim razredima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svojem razredu – Kia utelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvek na prvom mestu.”

Godišnji izveštaj analizira odazive 76.256 kupaca vozila (257 različith modela) u 26 kategorija. Vozila ocenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i menjača kao i širok izbor stvari povezanih sa kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korišćenja vozila.

 

Kia Motors

Oznake: , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *