Menu
0 Comments

Novi Sorento sa sistemom ‘Terrain Mode’ još bolji

 

Novi Kia Sorento će do kraja godine ponuditi novu funkciju Terrain Mode. Sistem će vozačima Sorenta 4. generacije pružati bolji kontakt sa podlogom, kao i veću stabilnost i kontrolu u blatu, pesku i na snegu, sa posebnim programom za svaku od ovih zahtevnih podloga.

Bolja kontrola na podlogama sa lošijim prianjanjem
Sistem će verzijama sa pogonom na 4 točka omogućavati još bolje terenske mogućnosti na različitim podlogama sa lošijim prianjanjem. Vozači će moći pomoću prekidača na centralnoj konzoli preklapati između tri načina terenske vožnje (‘Mud’, ‘Snow’ i ‘Sand’). Sistem automatski optimizuje pogon tako što prilagođava obrtni moment i distribuciju snage na svaki pojedinačni točak i kontroliše stabilnost. Terrain Mode prilagođava i vreme promene brzine kod oba menjača iz ponude (8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom za dizel varijante, 6-stepeni automatski menjač za hibridne), obzirom na različite podloge.

Pablo Martinez Masip, direktor planiranja proizvoda i cena u Kia Motors Europe, rekao je: “ Sorento je uvek bio sposobno vozilo, a novi model dokazuje kako se godinama razvijao kako bi odgovarao svim zahtevima savremenog doba. Sorento prve generacije, predstavljen 2002. godine, imao je 4×4 pogon i robusnu karoseriju na okviru, zbog čega je bio solidan na svim terenima. 18 godina kasnije 4. generacija modela koristi naprednu pogonsku tehnologiju kako bi unapredila njegove mogućnosti.

Novi Sorento sada je sposobniji nego ikada pre i stvoren je kako bi vozačima pružao veću samouverenost i kontrolu. Novi model kombinuje inteligentni 4×4 pogon i čvrstu monokok šasiju sa novom funkcionalnošću Terrain Mode. Zbog toga se brže odaziva na promenu situacije i vozačima omogućava bezbrižnu vožnju.”

Način Snow: za zimu i zimske sportove
Sorentov način terenske vožnje ‘Snow’ je idealan u zimsko doba ili za porodice, koje se zimi bave zimskim sportovima. Način Snow, koji je optimizovan za održavanje kretanja napred na podlogama sa lošim prianjanjem u zimskim uslovima, ograničava obrtni momenat, jer ga koliko je moguće jednako distribuiše na sva četiri točka. Sistem protiv proklizavanja (TCS) blagim kočenjem optimizuje prianjanje, dok menjač ima kraći odnos brzina zbog čega se motor okreće u nižim obrtajima kako bi sprečio proklizavanje točkova.

Način Mud: za posetioce festivala i vožnju po selima
Način Mud, namenjen vožnji u blatu, pruža bolje prianjanje i bolju kontrolu onim vozačima, koji se hvataju u koštac sa blatnjavim drumovima i poljima, što je idealno rešenje za vozače po selima ili na primer posetioce festivala u prirodi. Način Mud deluje u vidu zakasnelog prenosa brzina, uglađenog obrtnog momenta AWD sistema i jače sile kočenja sistema protiv proklizavanja točkova. To vozilu pomaže da ostane na zadatom smeru i ne zaglavi u blatu.

Način Sand: za ljubitelje plaža
Način Sand pomaže vozačima da samouverenije voze na peščanim putevima, plaži, ali i u pustinji. Kombinacijom većeg obrtnog momenta i zakasnele promene stepena prenosa i jednake distribucije obrtnog momenta AWD sistema vozačima pomaže da ne zaglave u pesku. U načinu Sand TCS takođe omogućava veću silu kočenja zbog čega sistem pruža više obrtnog momenta točkovima kojima je to potrebno.

Novi Sorento u Evropi u prodaji do kraja godine
Novi model će u većem delu Evrope biti raspoloživ do kraja ove, dok ga kod nas očekujemo početkom iduće godine.

 

KIA Motors

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *