Menu
0 Comments

Olivije Fransoa za volanom modela Novog Fiat 500

 

Kako bi potpuno razumeli dušu automobila, morate da ga provozate sami. Sedite za volan, upoznajte se s enterijerom, dozvolite sebi da se naviknete na sedište, zgrabite volan i upalite auto.

U video snimku koji prikazuje prvu test vožnju, Olivije Fransoa – globalni predsednik brenda FIAT – odlučio je da upozna sve fanove modela 500 s novim New 500 „la Prima“ modelom na najbolji mogući način, i da bude prvi koji će iskusiti gradski FCA automobil s nula emisija CO2 u obilasku simboličnih lokacija u Torinu koje su deo istorijata brenda FIAT.

„Obično nove automobile testiramo na putevima prvi put bez kamera. Međutim za New 500, odlučio sam da vas povedem sa mnom! Prva test vožnja modela New Fiat 500,“ kaže Olivije Fransoa, „je vrlo poseban trenutak, pomalo magičan. Vizija postaje stvarnost. Timski rad poprima oblik. Da budem iskren, zaista je i veliki izazov“. Predsednik brenda FIAT zato je poveo javnost na putovanje da otkrije mnoge dragulje lepote, inovacija, tehnologije i održivosti koji predstavlja model New 500.

Uzbudljivo putovanje, koje počinje u fabrici Mirafiori, gde se Novi 500 proizvodi: tokom svoje 81 godine, kompleks Mirafiori postao je deo istorije italijanske i globalne automobilske industrije. Fabrika u Torinu je otvorena 1939. i označila je početak moderne proizvodnje u FIAT-u, i još uvek je jedna od najstarijih aktivnih evropskih fabrika automobila. Novo poglavlje počinje s proizvodnjom modela Fiat 500 treće generacije: grupa napravila novu transformaciju, počevši od snažnih otkucaja srca kompleksa i proizvodnje. Oko 1.200 ljudi radiće samo na proizvodnji modela New 500, dok će proizvodni kapacitet biti 80.000 modela godišnje, što bi moglo da se poveća ako bude neophodno. Ukupno – kada se uzmu u obzir troškovi projektovanja, razvoja, inženjeringa i konstrukcije proizvodne linije – u pitanju je investicija od više od 700 miliona evra. Pored svega ovoga, New 500 je kreiran, i osmišljen projektno i inženjerski baš ovde u Torinu: pravi „Made in FIAT“ i „Made in Turin“ proizvod.

Sledeći stadijum test vožnje modela New 500 biće Lingoto, bivša FIAT-ova fabrika sa stazom na krovu, koja je bila i lokacija testiranja kvaliteta pre isporuke za Fiat 500 prve generacije. Fabrika je sada konvertovana u muzej, dom galerije Pinacoteca Agnelli. Na četvrtom spratu je izložba „Virtual Casa 500“, onlajn izložba koja najavljuje otvaranje Casa 500 za javnost na proleće 2021.

Putovanje Olivijea Fransoe u električnom modelu 500 će se zatim nastaviti po bulevarima regionalnih glavnih gradova u podnožju Alpa i završava se u Monte dei Cappuccini, u blizini gradskog centra, na desnoj obali reke Po, sa prelepim pogledom na grad i Alpe. Fantastično mesto za razgledanje čistog plavog neba na divne letnje dane. „Od kako su mere okončane, naučili smo da cenimo život napolju još više, kao i dragocenost naše životne sredine,“ nastavio je direktor brenda FIAt, dodavši: „Čuvanje te sredine je i naša odgovornost“.

To je još samo jedan razlog za izbor Novog 500: koji je prelep, inovativan i ekološki. Automobil dobar za životnu sredinu, koji ispunjava zahteve kupaca koji žele da voze automobil budućnosti, sa italijanskim šarmom i elegancijom. U julu su otvorene porudžbine za „la Prima“ kabriolet, veliki uspeh, koji je dokazan stabilnim povećanjem narudžbina. Od danas, na svim FIAT prodajnim lokacijama, kupci sada mogu da poruče i New 500 „la Prima“ hečbek: 500 sedan sa 0 emisije CO2.

New 500 hečbek opremljen je sofisticiranim panoramskim staklenim krovom: pravim „prozorom ka nebu“, koji ispunjava enterijer svetlom, unapređujući komfor pri vožnji i prijatnost u automobilu. Pored panoramskog krova, zadnji deo New 500 „la Prima“ hečbeka ističe se petim vratima, i novim, sada izraženijim spojlerom, koji poboljšava aerodinamičku efikasnost. Model je dostupan u tri ekskluzivne boje, inspirisane osnovnim elementima prirode: Ocean Green (biserni sjaj), koji podseća na more; Mineral Grey (metalik), asocijacija na zemlju; i Celestial Blue (tri sloja), inspirisane nebom. Pored toga tu su i LED prednja svetla, 17-inčni točkovi sečeni dijamantom, umeci obloženi hromom na prozorima i bočnim panelima, i tabla i presvlake sedišta u eko-koži.

Opremljen je najinovatinijim naprednim sistemima za podršku vozaču (ADAS) u okviru standardnog paketa – uključujući iACC (pametni adaptivni tempomat), za kočenje ili ubrzanje kao odgovor na svaku prepreku sa kojom se susretne; Lane Centering sistem koji zadržava vozilo u traci, pri pravilnom detektovanju saobraćajnih znakova; Intelligent Speed Assist (pametna asistencija za kontrolu brzine), koji čita vidljiva ograničenja brzine i preporučuje da se vozač njih pridržava; Urban Blind Spot (sistem za slepe tačke), koji koristi ultrasonične senzore za monitoring slepih tački i upozorava vozača trouglastim svetlom upozorenja ako se druga vozila približavaju; Attention Assist (sistem za pažnju), koji omogućava upozorenja na displeju, i preporučuje vozaču da zaustavi automobil i odmori se kada je umoran; i senzori s uglom od 360°, koji omogućavaju pregled poput drona, kako bi se izbegle sve prepreke pri parkiranju ili izvršenju kompleksnih manevara – New 500 „la Prima“ hečbek je prvi automobil u svom segmentu s autonomnom vožnjom 2. nivoa i takođe uvodi novi UConnect 5 sistem za informacije i zabavu: 7-inčni TFT displej, 10,25-inčni NAV osetljiv na dodir, DAB Radio, bežični CarPlay / Android Auto, sa Uconnect Box instaliranim u okviru standardnog paketa kako bi se obezbedio paket inovativnih povezanih Uconnect usluga – koje su po prvi put dostupne u New 500 „la Prima“ kabrioletu i hečbeku – uključujući onlajn ažuriranje mape i opciju da se povežete sa svojim automobilom pomoću Amazon Alexa glasovnog asistenta.

Ono što zaista pravi razliku su autonomija i smanjeno vreme punjenja: litijums-jonske baterije sa kapacitetom od 42 kWh omogućavaju modelu New 500 autonomiju do 320 km u WLTP kombinovanom ciklusu i do 458 km u urbanom ciklusu. Kako bi se optimizovalo vreme punjenja, New 500 „la Prima“ hečbek omogućava DC brzo punjenje do 85 kW u okviru standardnog paketa, kako bi se dakle baterija napunila vrlo brzo. Na primer, potrebno je samo 5 minuta – na primer vreme potrebno da se popije espresso – da se sakupi dovoljno rezervne energije za putovanje od 50 kilometara po gradu, što je više nego dovoljno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzo punjenje takođe može da dopuni bateriju do 80% za samo 35 minuta.

New 500 „la Prima“ hečbek zato istinski predstavlja spoj stila i tehnologije, namenjen ljubiteljima lepote, kreativnosti i inovacije. Baš kao prethodne generacije, statistike dokazuju da će novi potpuno električni model biti još jedna međunarodna zvezda: brojke rezervacija za kabriolet i hečbek verzije pokazuju da je više do 80% onlajn zahteva došlo iz inostranstva.

U Italiji, u julu i avgustu, New 500 „la Prima“ kabriolet – verzija sa brojem koja je rasprodata već u fazi rezervacija – pojavila se u  „Tour AntePrima“, seriji događaja u FIAT prodajnim lokacijama, sa prezentacijama 1-na-1 za kupce koji su već rezervisali automobil. Više od 40 prodajnih lokacija širom Italije bilo je deo ovog događaja, kako bi približili New 500 kupcima i upoznali sa svim detaljima. Svaki dan se završavao sa posebnim večernjim događajem samo za zvanice. Bezbrojni fanovi i svi akteri omogućili su uspešnu prodajnu turneju, u tolikoj meri da je proširena na nemačko tržište 17. avgusta, a i tri „Casa 500“ otvorena su u Francuskoj.

 

FCA Srbija

Oznake: , , ,

1 thought on “Olivije Fransoa za volanom modela Novog Fiat 500”

  1. Amazonka kaže:

    Odvažan marketinški potez i sjajan gradski autić.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *