Menu
0 Comments

Peugeot na 54. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu

 

Ekskluzivni uvoznik za Srbiju i Crnu Goru, kompanija Euroimpex Autogroup, je sa velikim zadovoljstvom predstavila Peugeot-ove modele za koje su sigurni da će biti pravi izbor potencijalnih klijenata. Gordi lav ima počasno mesto u Hali 1 sa štandom putničkih vozila, u Hali 4 sa štandom dostavnog programa i u Hali 2 namenjenoj skuterima na dva i tri točka.

U Hali 1 na počasnom podijumu, prava zvezda bio je Novi Peugeot 508, oko kog su bili predstavljeni velikani SUV game (Peugeot 2008, 3008 i 5008) kao i manja putnička vozila: Peugoet 108, 208, 308. Novi robusni Rifter je isto tako plenio pažnju medija i prolaznika. Kako bi Peugeot-ovi modeli bili profesionalno i vrhunski prezentovani, uvoznik je obezbedio test vozila koja su locirana ispred Hale 1, gde potencijalni klijetni mogu odmah testirati vozila i uveriti se da besprekoran kvalitet Peugeot-ovih vozila je samo početna tačka gde se rađaju prave emocije zadovoljstva.

Na krilima izuzetnih poslovnih uspeha, dočekali smo i ovaj sajam. U svih 5 zemalja u regionu u kome zastupamo Peugeot Brend, beležimo kontinuirani i što je još važnije konstantan i stabilan rast Market Share-a. Mi imamo jasan cilj: da ponudimo vrhunske modele i da budemo korak bliže premijum društvu. Nova strategija Peugeot Brenda je za vrlo kratko vreme dokazala svoju ispravnost. Brend se vratio na staze koje su ga karakterisale kroz svoju istoriju t.j. mi trendove ne pratimo, mi ih kreiramo. Hrabrost koju smo pokazali kreiranjem prvih koraka ka premjium segmentu je svakako dala i daje rezultate.“ izjavio je Direktor Marketinga za Srbiju i Crnu Goru, g-din Nemanja Živojinović i dodao:

„Danas imam čast da na našem podijumu predstavim model koji nikoga na ulici ne ostavlja ravnodušnim. Baš sada kada je konkurekcija u D segmentu “žestoka”, sada je parvo vreme da ponudimo dostojnog rivala. Sada je pravo vreme da prikažemo veličinu našeg Brenda I našeg razvoja. Samo u ovakvim konkurentnim uslovima, možete kreirati stabilan odnos sa klijentima. Naši uspesi ne staju ovde! Novi Peugeot 508 ove godine je bio finalista najprestižnijeg međunarodnog izbora, ali je zato u Srbiji našem Brendu doneo drugu titulu u tri godine, osvojivši prestižno priznanje za „Automobil godine“ u Srbiji u 2019.godini. Titula govori da je Novi 508 ostavio snažan ustisak i na članove žirija i dugogidišnje automobilske novinare. Duboko verujem da ste svesni da ovaj rezultat nije zanemarljiv.“

Iako je Beogradski sajam pre svega prodajnog karaktera, importer Peugeot Brenda je duboko uveren da svake godine klijentima treba pružiti vrednost više i emociju više, kao što je uostalom slogan Brenda koji je bio ponosno predstavljen. Novi potpis „Motion & e-Motion“ bio je istaknut na samom štandu i najavio budući razvoj inovacija i tehnologije.

Uvoznik je uložio puno napora da za klijente kreira što atraktivnije ponude za svoje modele, fokusirane na izuzetno dobrim paketima opreme. Plasirana komunikacija je transparentna i jasna, bez skrivenih troškova. Uslovi važe za celu gamu Peugeot-ovih modela, ali je ipak akcenat stavljen na najtraženije modele. Više infomracija u vezi ponude, mogu se svakako dobiti na Peuegot-ovom štandu, u svim ovlašćenim salonima širom zemlje, kao i na sledećem linku: https://www.peugeot.rs/novosti-i-ponude/posebne-ponude/sajamska-gama .

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *