Menu
0 Comments

SEAT zabeležio porast prodaje više od 10% tokom 2014. u odnosu na 2013. godinu

SEAT je završio 2014. godinu sa novim povećanjem prodaje. Automobilska marka je isporučila 390,500 vozila, 10% više nego u 2013. (355,000), ostvarivši tako svoj najbolji rezultat od 2007. SEAT je zabeležio rast od 21.7% u poslednje dve godine, gotovo 70,000 vozila više nego 2012. (321,000).

SEAT prodaju je uvećala porodica Leon. U 2014. je zabeležen rast od 50%, dostigavši broj od 154,100 jedinica, 51,300 više nego u prethodnoj godini. Od predstavljanja nove generacije 2012. – prvi put sa tri različite šasije – prodaja Leon-a je više nego udvostručena i zvanično je objavljeno povećanje od 116% (2012: 71,200 vozila). Takođe su postignuti i najbolji rezultati prodaje od predstavljanja 1999. i po prvi put je prestignuta Ibiza kao najprodavaniji automobil SEAT-a.

ST karavan verzija modela Leon, predstavljena krajem 2013, dostigla je volumen od 47,100 jedinica – 30.5% ukupnog broja modela. MPV marke, SEAT Alhambra, takođe je zabeležila dvostruki rast u 2014, premašivši broj od 23,000 jedinica (23,100; +15.6%).

SetRatioSize900650-SEAT-Leon-X-PERIENCE

Predsednik Izvršnog odbora SEAT-a Jirgen Štakman (Jürgen Stackmann), dao je zadovoljnu procenu ovih rezultata. “Već drugu godinu zaredom SEAT je ubeležio dvostruki rast. Porodica Leon je predstavlja prekretnicu u našoj istoriji. Ona je postala drugi stub oslonac marke i otvorila je vrata novim kupcima”. Za 2015. Štakman je istakao: “Naš cilj je konsolidacija rasta. Serija modela će se uvećati i biće obnovljena ove godine, počevši sa modelima koje već imamo, i bićemo spremni za blisku budućnost – dolazak kompaktnog SUV-a u 2016.”.

 

Seat Srbija

Oznake: , , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *