Menu
0 Comments

Toyota proširuje proizvodne kapacitete u Poljskoj

 

Budući da prodaja hibridnih vozila Toyota Motor Europe (TME) konstatno raste, sve je veće i njihovo učešće u ukupnoj prodaji u evropskom regionu (dostigavši 52% u prvoj polovini 2019. godine), kompanija nastavlja da ulaže napore da lokalizuje proizvodnju hibridnih komponenti u Evropi. Tako je fabrika TMMP (Toyota Motor Manufacturing Poland) u Walbrzych-u najavila da će uvesti e-CVT od 2021. godine u svoj proizvodni program. Zajedno s ranijim najavama, Toyotina ukupna ulaganja u oba poljska proizvodna centra u Walbrzych-u i Jelcz-Laskowice porašće na približno 1,2 milijarde evra.

„Naše fabrike u Poljskoj sve više postaju ključni proizvodni centar električnih pogonskih komponenti za hibridne električne sisteme s niskim emisijama u Evropi. Ova najava je jasan znak zahvalnosti za dostignuća naših fabrika i obnovljen glas poverenja za budućnost. Nastavićemo da razvijamo naše članove da rade s modernim, automatizovanim procesima koji dolaze s proizvodnjom glavnih komponenata elektromotora. Ovo predstavlja važan korak u dugoročnom planiranju ka daljoj elektrifikaciji poljske i celokupne evropske automobilske industrije“.
Eiji Takeichi, predsednik TMMP-a

„Ekonomija pomalo liči na automobil. Ako nemate dobar pogon, ako nemate dobar stepen prenosa, ekonomija se ne odvija onako kako bi trebala. Savremene tehnologije, poput onih koje sa Toyotom privlačimo u Poljsku, upravo su takav dobar pogon. Dakle, na dobrom smo putu da modernizujemo i povećamo inovativnost poljske ekonomije. U Wałbrzych-u je realizovano novo ulaganje u industriju s niskim emisijama i najmoderniju mobilnost. Te investicije, koje sam video u Wałbrzych-u, zajedno s onima za naredne godine, za dve koje treba uraditi, ogromna su prilika za razvoj celokupne privrede“.
Mateusz Morawiecki, poljski premijer

Hibridni e-CVT je u srcu Toyotinog hibridnog električnog pogonskog sistema. Zahvaljujući pametnoj interakciji s benzinskim motorom i dva ugrađena elektromotora, e-CVT osigurava optimalan protok energije unutar vozila. Tipično za hibridno električno vozilo (HEV), kinetička energija se obnavlja kada automobil uspori i koči, što dovodi do smanjene potrošnje goriva. Kada je reč o emisijama, nekoliko nezavisnih studija* pokazuje da HEV prelazi 50% udaljenosti u režimu nulte emisije na gradskim i prigradskim putevima. Toyota vidi vozila s hibridnim pogonom kao važan korak ka elektrifikaciji transporta, pružajući kupcima prikladnu i pristupačnu mobilnost s niskim emisijama a gradovima i regijama, praktično i lako dostupno rešenje za poboljšanje kvaliteta vazduha i smanjenje štetne emisije CO2.

Nedavne prekretnice u višegodišnjim investicionim planovima za uvođenje napredne hibridne tehnologije u poljske pogone

JedinicaLokacijaPočetak proizvodnje
1.8 e-CVTWalbrzychNovembar 2018.
2.0L motorJelcz-LaskowiceSeptembar 2019.
1.5L motorJelcz-LaskowiceProleće 2020.
e-CVTWałbrzych2021.

 

*Između ostalih, sa Univerziteta u Rimu i Tehničkog univerziteta u Krakovu.

 

Toyota Srbija

Oznake: , , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *