Menu
0 Comments

U 2015. Toyota u Srbiji povećala prodaju za deset odsto

Prošlogodišnji trend rasta Toyotinog udela na srpskom automobilskom tržištu je nastavljen i u ovoj godini – sada iznosi 5,5% (u odnosu na 5% u 2014-toj). U 2015. najtraženiji Toyotin model u Srbiji ponovo je Yaris: pet prodajnih partnera je isporučilo 330 tih automobila. Sa 230 isporučenih jedinica model Corolla je na drugom, a Auris sa 205 isporučenih na trećem mestu najpopularnijih vozila ove marke u našoj državi.

Ova godina za Toyotu Srbija je značajna i zbog uspešnog tržišnog debija novih modela Auris i Avensis, kao i zbog zapaženog učešća na 52. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu.

new-auris-spot_tcm-3038-326631

Toyota Srbija je u 2015. nastavila akciju “Hvala što vozite Toyotu”, započetu u decembru 2014. Njome se na svojevrstan način iskazuje zahvalnost vlasnicima Toyota vozila za njihovu vernost tom brendu. Vernost marki je, između ostalog, to što Toyotu izdvaja od konkurencije, jer je lojalnost njenih kupaca već dugi niz godina među najvećima u odnosu na druge automobilske proizvođače.

Takođe objavljujemo da je od sredine decembra novi direktor Toyota Srbija je Damir Višošević. Četrdesetpetogodišnji Višošević je direktor Predstavništa Toyote u Bosni i Hercegovini, zadužen i za tržište Crne Gore, a od nedavno i za tržište Srbije.

Toyota Srbija PR

Oznake: , ,

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *